dabrowski.eblog.pl dabrowski.eblog.pl
50
BLOG

Niepodległość Polski upada…

dabrowski.eblog.pl dabrowski.eblog.pl Polityka Obserwuj notkę 5

… Wielka gala okazała się wielkim końcem Polski.

  Nasz Prezydent Polski po raz kolejny ośmiesza nasz piękny i uroczy kraj.

Wielka gala, którą zorganizował w moim skromnym uczuci jest naprawdę Wielką, ale zdecydowanie nie Galą. Uważam, że pewnie każda delegacja zagraniczna zastanawia się teraz, po, co przyjechała do Polski.

 

  Wszystko się zaczęło od hymnu narodowego - przeżyłem szok. Kolejne szok to jak, gale może otwierać przemówieniem do narodu Prezydent. Szok …

 

  Nie tak Panie Prezydencie organizuje się gale, tak reklamowaną. Operatorzy telewizyjni na szczęście się zlitowali i nie pokazywali już zmęczonych twarzy zgromadzonej w Wielkim Teatrze publiczności.

 

  Osobiście liczyłem, że gala faktycznie zdecydowanie inaczej będzie zorganizowana. Liczyłem na większą inspiracje artystyczną. Miałem głęboką nadzieję, że zobaczymy więcej narodowych barw polski.

 

A tu co ….szok ….(notatka bardzo dyplomatyczna)

 

Wiecej o mnie na www. dabrowski.eblog.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka